First day, first step

Imorse sprang jag genom nästan hela stan och var så jäkla varm när jag skulle gå in på min nya skola, mitt gymnasium, Nicolai i Helsingborg.

VI fick en massa info idag om allt och inget kändes det som. Imorgon blir det mer ;)

Jag har rätt chill klasskompisar, ingen som stör än så länge. kan bero på att det är första dagen. Men ska bli så jäkla kul att lära känna alla och hänga med dem i tre år. På torsdag börjar vi på riktigt enligt schema och första lektionen är teater :D
soo excited, teater är ju en av anledningarna til varför jag valde denna skolan. det negativa med torsdagar är att vi slutar halv fem. :(

hoppas alla haft en bra dag, ska packa ner allt inför imorgon och också fixa mig en engen personlig almanacka på www.personligalmanacka.se
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0