Jönköping

Förlåt att jag inte skrev mer igår men var så trött och glömde det helt. 
 
Nu ha två kört ca 2,5 h och är i Jönköping. Vi körde hemifrån 8.00 imorse och lär vara framme vid 14.00-15.00. Det tar ca 5 timmar från lilla Helsingborg till Stockholm. Jag hoppas dem har Wi-Fi på hotellet för mitt 3G är inte det bästa. Bara för att jag gick upp vid 7.00 imorse så jag klockan är mer än halv elva men det är den inte. Haha :) 
 
ha en bra dag, vi hörs! ❤
 
 
//I'm sorry that I didn't write more yesterday but I  was so tired and I forgot. 
 
We have driven for about 2 and a half hours. We leaved the house 8.00 am this morning. And we will probably be in Stockholm 2 or 3 pm. I hope they have wi-fi on the hotel because my 3G isn't the best. i think the clock is more than it is. Haha :)
 
Have a nice day! ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0