Bus, brun utan sol

Jag är rätt vit av mig så jag ville köpa en bus som hjälper en få lite färg och behålla den färg man har.
Först köpte jag L'ORÈAL Paris, sublime bronze self-tanning gel.
 
 
Jag fick bruna fläckar av den, vilket inte är snygg. Den funka bra på min mamma. Men denna krämen funkar såhär, man smörjer på den, får brun färg och sen får du smörja in dig varje dag för att behålla färgen / få lite mer färg. Den funka inte på mig.
Därför har jag fått tips om Dove's summer glow, nourishing lotion. Det är en body lotion som bygger upp en brun färg dag efter dag. Jag har tänkt testa denna några veckor för att testa.
 
Den var inte så fasligt dyr, den kostade bara 59:- kr på Åhléns. L'oréal kostar ca 100:-, 150 :-.
Dove luktar väldigt gott och känns precis som en body lotion så jag hoppas på den här!
 
Ha en bra dag, hör av mig senare !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0