Shopping

Älskar shoppa, speciellt rea!
Jag har köpt en väska och en bus, brun utan sol.
Min kamera har laddats ur så kommer med bus bilderna imorgon.
Här är iaf väskan.
Älskar den, inspirerad av Mulberrys bayswater. Jag har alltid velat ha en Mulberry men har inte direkt pengarna till det. Har länge letat efter en liknande och har sett många ha det med. Blir så avundsjuk !!
Men istället för 499:- köpte jag en Don Donna för 249:-, så får vi se hur bra den håller.

Jag kommer att lägga upp tre outfit bilder, pga kameran blider det inte fler. Men lovar lägga upp allt om mina bus. Vad tyckte ni om väskan? :)
 

Kommentarer
Postat av: Sari

Riktigt snygg väska!

Svar: Jag älskar den, finns att köpa på accent. I Helsingborg har dem just nu rea. :)
Emmy Sjölander

2013-06-29 @ 10:49:11
URL: http://saristyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0