Fredag

Also known as kanelbullesdag...
Igår så var det en rätt rolig dag i skolan , ya you know skolan..
Efter skolan skulle vi egenligen käka kebab några stycken för att Izabella från USA, vår utbytesstudent, aldrig hade gjort det. Det blev lite lång vänta för hon hade en lektion mer än oss så vi skippa det. Jag, Maja och Evelina gick dock ner i stan och gjorde lite ärenden. Det sluta med bara mig och Maja på espresso house. Vi satt nog i 2, 2 och en halv timme och diskutera, kolla på datan och skratta ! Hade fruktansvärt kul.
Tänkte lägga ut bild på mina grejer jag köpte senare.
Sen kom jag hem vid halv sju och blev utdragen på en liten promenad, då mötte vi upp några vänner så sluta med att jag hängde med dem till tio och kom hem och somna direkt.
 
Här kommer världens sexigaste bild på maja som en liten payback, ni kan kolla hennes blogg www.annamajatriin.blogg.se..
 
 
 Jag hade as kul men knappt några pengar kvar. Opps. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Du är dum. :*

Svar: du är så söt när du är sur! :**
Emmy Sjölander

2013-10-05 @ 10:03:27
URL: http://annamajatriin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0