Here comes the sun

Denna dag börja dålig men sluta riktigt fantastiskt, eller den är ju inte slut.
Var lite stressad inombords i morse utan anledning, så var helt uppjagad när jag kom till skolan. Har lite irriterande lärare som vill analysera allt så hjälpte inte. Men vi körde en tunnelpjätt/kull  variant som uppvärmning på teaterlektionen och man kan inget annat än älska min klass som bara fyller en med glädje.
Sen gick dagen på rätt snabbt och avsluta med ett matte läxförhör som gick sådär, får plugga lite bättre men har lite flyt för det var inte betygsatt.
Efter skolan drog några av oss tjejer till väla för att handla present till Lova. Vi hitta riktigt nice saker !
 
Nu ska jag göra engelskan till imorgon, men först kolla klart mitt avsnitt på How I Met Your Mother som infact är den bästa serien nånsin.
Puss! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0