I'm a survivor

Överlevt en torsdag till, förutom extrem hunger så är det nästan mysigt. Speciellt sista matte lektionen, tänk sen när det blir mörkt. Är iaf jätte hungrig nu så ska nog göra pannkakor, lägger in några bilder sen för måste köpa mjölk.
Jag har faktiskt inget plugg så jag kan göra 'vad jag vill'. Blir nog en kopp te, film/serie och filt.
 
Idag var vi på Atmos på/i sundspärlan och ni som inte bor i hbg så är det en utställning som man kan vara med på.
Ja man lyssnar och åker sen i en skitcool 'tidsmaskin' till år 2035 där vi får se hbg och miljön. Se fick vi kolla hur det ser ut i östersjön och vad man kan göra för att minska utsläpp osv. De tenda roliga under den förmiddagen var tidsmaskinen och fikat. Vi alla drack te och åt frukt ! Mysfaktor 10.
 
Nu dör jag av hunger så vi hörs senare när jag har ätit !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0