Pluggandets pluggdag

Idag har jag i princip suttit framför datan och pluggat sen jag kom hem och därför har jag inte hunnit göra något blogginlägg.
Men jag är efter i Historia som jag hatar och har väldigt svårt för så tar längre tid än för andra...

Skulle bara säga det att jag gör 90% av tiden inte inlägg på morgonen/förmiddagen eftersom jag går i skolan och inte riktigt har tid. Om vi har håla eller är lediga eller vise versa så kanske jag sl'nger in något. Men om ni undrar varför det är bara eftermiddag/kväll så vet ni.
Nu ska jag fortsätta med historian och belöna mig själv med lite matte sen. Hade aldrig trott jag skulle säga det om matte men tycker faktiskt det är kul.

Ber om ursäkt för eventuella stavfel...

puss, godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0