I'll be your girl

Denna tisdag har gått hyfsat snabbt fram.
Dagens höjdpunkt var självklart Lars Wallins klänningar, helt klart perfekta.Det är lite kul att se hur fina vissa är och andra helt vrickade men ändå helt underbara. Jag gillar dem enkla klänningarna, det behöver absolut inte vara mycket dedtaljer och helt ärligt helst utan krims krams. Men det är kul att se, det är ett måste. Tror killarna i min klass ( 2 stycken) också tyckte det var lite häftigt fast dem inte riktigt förstod när alla skrek LARSSS WAAALIIN. Vet ni inte vem det är googla, speciellt klänningar :)
 
Efter det hade vi idrott i kylan , var riktigt kallt och fast vi hoppa och hade lite uppvärmning och jag hade kofta frös jag till is. Vad händer med vädret !?
Det får ta och bestämma sig nu, ena stunden varmt, andra kallt. Snacka om humör svängningar, tråkigt för folket.
 
Efter det mötte jag Bell och drog till gymmet, vi körde abs & lite arm. Körde hyfsat hårt med magen men vet inte om jag inte kämpar hårt när hon är med men jag blir inte lika svettig, varm och känner inte lika mycket. Jag blir trött men känner inte i magen då tex. som jag brukar. Kanske bara dålig dag.
 
Sitter och väntar på maten och har precis duschat, så passa på att läsa min bok. Är helt kär i en porr bok, låter bra !
Nej, det är faktiskt inte så mycket snusk enligt mig, den är snuskig och detaljerad. Men än så länge han ma nskum läsa när det är som värst. Vi ska vara klara med boken vecka 39 eller 40 så har lite tid. Jag hade helt missat att vi skulle skriva läslogg så jag har bara läst, brilijant Emmy !
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0