Måndag, starten på veckan

Min måndag och vecka starta  inte så bra. Imorse var tåget 7.54 försenat och sedan inställt pga att någon svimmade. Sedan vid 20 över 8 fick vi veta att alla skulle hoppa av och byta tåg . Vi skulle byta till det som kom 26. Sagt och gjort och vi ,Emma, Josse och jag, kom på. Men många gjorde inte pga att tåget redan var fullt när det kom. Jag börja 8.50 och trodde jag hade bra marginal men icke sa nicke, tydligen inte. Kom faktiskt 5 minuter sent för tåget var sent in i stan också. men när jag berätta för min mentor hade han inte sett mig gå in, så ingen frånvaro där.
På morgonen fick vi veta att vår historia lektion var inställd för vår lärare wabba. Så vi sluta 11.30, inte helt fel en måndag. Men  missa precis tåget 47 så fick gå runt och mingla i stan i en dryg halvtimme. Så ja en halv lyckad dag kan man säga.
 
Imorgon har vi någon poängjakt som kallas framtidsjakten där alla ettor i 'skolstaden' ska vara med. Tror det kan bli kul, bara det är roliga uppgifter och inte långtråkiga. Så vi börjar 8.30 och slutar 14.30.  Vilket vi inte klagar över för egentligen slutar vi 15.40.
 
Hoppas alla haft en bra dag och kommer få en bra dag !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0