Maybe I'm just in love when you wake me up

Ed Sheeran. 
 
Jag sitter med mina beats på huvudet och hög musik på bussen till tåget. Jag är trött samtidigt som jag är rätt pigg pga allt roligt. Men är rätt seg pga den dåliga luften i simhallen. Det är ändå en rätt mysig och härlig miljö. 
 
När jag kommer hem vid halv åtta ska jag käka och sedan plugga lite I mopedboken. Ska fan klara det den 9:de okt. 
 
Jag. Vill. Bara. Hem. 
Måste gå på toaletten och orkar inte vänta 10 min i kylan på tåget, jag är medveten om att det inte är så länge ja. Måste planera lite inför min outfit imorgon. Ska ta skolfoto. Känner ingen stress utan mer lite beslutsångest. Haha när fotas ni?
 
Ja, såhär kan det gå när det är 15 min innan lektionen börjar och vi hittar massa kläder.  
Love my teaterbabes, har hamnat i en av dem bästa roligaste klassen!❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0