Morgon --> förmiddag --> eftermiddag --> kväll --> natt

Var en mysig förmiddag på stan, vi åt kina mat.
När jag kom hem så börja jag läsa lite mer i min bok som vi har i svenska uppgift. Jag läser fifty shades of Grey, även kallas Femtio nyanser av honom på svenska. Alla säger den är jätte snuskig, men jag tycker den är rätt bra, riktigt fast blir man. Har läst ca en tredjedel och jag tycker inte det har varit så mycket snusk än. Det värsta kan man hoppa över.

Jag ska skriva upp en önskelista eftersom jag fyller år om 2 veckor. Men önskar mig mest pengar, vi ska ju åka till London i februari så ska spara pengar.
Behöver nya iphone-hörlurar, klocka och spegel till rummet annars inget. Tycker att ju äldre man blir ju mindre saker önskar man sig.

Ikväll händer inte så mycket och imorgon drar plask och lek igång igen. Så då ska man tränga på sig sin våtdräkt igen..Lite kul att dem 'små' simmar tjejerna också ska börja vara med. Dem kommer bli bäst, dem lär sig ju av mig Jessica och Frida ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0