Sim Söndag

Idag börja jag morgonen med plask och lek och kom hem för 1 timme sen. Fryser något offantligt så har satt på mig skönaste tröjan. Jag lägger upp bilder från kalaset senare.
Ska försöka få lite matte och engelska klart, fick 2 tal i fredags. 
 
Imorgon är det måndag igen och jag är så otaggad, är taggad inför att åka till simningen vid 17.00 och gymmet innan. Men har jätte kul i skolan orkar bara inte jobba. Har några deppdagar, går säkert över.
Är så över taggad för min födelsedag på fredag! Känns som en evighet sen jag fyllde år senast. Jag har inte mycket mer att berätta för tillfället så hoppas alla får en mysig söndag.
såhär ser jag ut denna regninga september söndag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0