Stress

Lova mig själv att inte stressa men kan inte hålla det tyvärr. Efter skolan sprang jag till tåget för att komma hem lämna väskorna och ta tåget till billesholm. Lovat Frida att ha hennes simgrupp. Så kul att vara tillbaka förutom i söndags har jag nog inte varit där på snart ett halvår. Saknar det så offantligt mycket. ❤
Efter simning börja jag med matten och kolla idol. Är faktiskt klar med det mesta. Skönt att vara klar så man slipper ha det med sig till sista dagen! 
Imorgon är jag hyfsat taggad. Ska kolla på Lars Wallins klänningar. Och efter skolan träna med izabell! Kan det bli bättre...? 
Från akrobatiken idag, fysisk teater. Duktiga klasskompisar. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0