Tidig uppgång

Dagen börja tidigt idag, jag gick upp vid 7.30. Plask och lek drog igång idag, bara 9 ånger kvar.
Plask och lek är en simskola i billesholms simhall som jag är med i och har varit ett tag. Vi slutar med sista gruppen vid kvart i ett, men när man har duschat och plockat undan så är klockan närmre kvart över/halv två. Dem är så söta och jaga tycker faktiskt det är ett roligt jobb, det är två terminer på år. Efterom jag inte har något anat jobb för tillfället är det ju bra. Lite jobbigt att binda upp sig nästan varje söndag 10 gånger mellan 8.30-13.30.
 
Nu har jag varit hemma ett tag och letar igenom hela rummet effter min laddare och min gammla mobil som mín syster ska låna. Men det ser inte ljust ut, kan inte hitta det. Jag har antagligen glömt den hos farmor, farfar eller kusinerna när vi var där i somras. Denna helgen har jag inte haft något skolarbete utan valt att bara ta min bok och läsa, jobba och leta/städa lite.Imorgon börjar allt igen, och vi börjar med matte direkt på morgonen. Känns sådär, är lite seg i huvudet en måndagmorgon, efter det blir det akrobatik på fysisk teater. Inte så kul, men det är väl hur man gör det?
 
På tal om inget så fick jag ett äppelträd när jag var liten och för första sommaren på länge så har det 'fått frukt', så mammma har gjort äppelkaka som ska ätas nu. Så mysigt !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0